mora first deha o mana story

hi sango mane namskar mu apanko pai nua story te lekhichi asa karuchi bhala lagibo ....


Eai story ra kichita part asibo jadi apana manoku bhala lagibo tahale story ku agaku badheibi.

Email - kits5730@gmail.com (Kumar)


mu setebele gann college re padhu thae.
baysha 18 hebo. ghare bou au mu dui jan rahu bapa bahare kama karanti.
mu patha padha sangaku ghar kama bi tike tike kari die.jemit gai bandhiba ku dhua dhui kariba. kete bele kemit bou ku kama re help kariba . 
emit ki amo padisha ghar dada nko ghar kama bi karan se be bahare rahanti au tanko ghare eka mitali khudi au tanko 1 year ra pua ruhanti. mo bou be mitali khudi nku nija bhauni bhali dekhe.

dinakar katha mu ghare thae sandhya belo ta. bou gai ku guhal ghare bandhi dei asila bhato basei dei sahi majhire saupo te bichei dei tari upare basi pariba katu thila. 
danda adu mitali khudi tanko puaku dhari asile au bou pakhore basi katha barta heba re lagile . tanko puo kandibaru mu jai taku dhari bula buli kari chup karili.

mu dando re pua ku dhari thae. kichi time pare khudi asile au mo kolo ru pua ku nei gale au mate kahile aso amo gharku.

mu kichi na kahi tanko pachare gali.
ghar bhitaru gala pare khudi rosei ghar bhitaru ku jai gote gina re kichi tarkari ani mo hatare dharei dele.

mu-khudi iea kan.
mitali khudi - alu dum.
mu- alu dum,jaha kuho khudi tama hata alu dum sabuthu bobal.
khudi mo pakhoru tanko tarip suni pura khusi heu thanti .
khudi - hau jao bhaloki anguli chati kahibo au rati re mo katha bhaibo.
mu hasi dei chali asili. 
hele asiba batare khudi nko se kei pado katha mo manare kai kejani bara bar golei ghanti hela. 

mu ghare basi bhabu thae khudi emit kan kahile agaru kai kebe ebhali katha mo saha kebe hei nahanti. 

bala thik setebele hi light ta kati gala. epatu bou be daka pakeila lanthon jaleibaku. mu jai lanthon ta jalei dei chuli munda re thoi dei sahi majhire padi thiba saupo upare basili. tike pare bou be lanthon ta dhari asi seithi basila.  

bou ta aro hatare gote gina re kichi sorisho tela tike ku rasun 2,4kada pakei usum kari ani thila. 

bou - mo gado re tike telo malish kari delu deho ta pura ghola bindha heuchi.

mu-hau tu eithi soipad.

bou-raha mu ea luga ta badalei dei ase. 

bou tar jai gote puruna luga te pindhi palei asi soila. soiba matre ta luga kada ru dui dudha ra abhash jana gala je bou khali luga ta gudei hei asichi. 

mu au ete dhyna na dei gado dita anthu jae ago malish karili. tapare bou petei soi pithi dekheila. mu luga kani taku adei dei pithi ku pura khola kari dei kandh tu arhambha kari anta jar bhala ki tala lagei maalish karili 

tari bhitare majhire majhire hata nei kakho sandhi ru chati au pithi side jaga re be telo lagei hata bulei anu thae. hata buleila bele janat hau ki ajant re bar bar hata bou ra dui dudha re baju thila. epat mo banda ta pura tengei thia hei thae. 

bou be sepate tike tike garam hei jai thila.kahli jore jore garam niswash nei thila au gandi ku bar bar teki heu thila.

mu-bou peta malish kari debi ki.
bou- peta kan malish hue,au tike goda ki jangh ghasa ghasi kari de.

mu- hau bou olati hoi so.
bou- naa tu emit mari de, anta ta be tike bhal ki lagei dabu .

mu-anta re lageili ba.
bou-han je au tike talaku.
mu hata nei bou luga ku au tike talaku karili hele luga khasilani.
mu- bou luga ta rahuchi.
bou-tu ago jangho re laga ta pare tala patu hata purei anta ta ghasi dabu.hele luga mo gandi uparu utheibuni.
mu- hau thik achi. 

mu jangha re telo lagei ghasiba arhambha kari deli. bou be maja neu thila.
mu jangha duita mari sari ebe dhire dhire hata uparku nabare lagili. bou pura hit hei gandi halau thilae. mu jani jani hata ku nei pura sandee adaku nei jau theli emit be kete thara bou ra bia bala mo hata re baju thila.

bou kintu kichi kahu nathila.
bou kichi nakahiba dekhi mor dhire dhire sahasa badhi bare lagila. 
mu hata pure tali anta re aga mari dei,gandi re lagei maalish karili. 

bou pura maja neu thila mu be kou chadiba pila telo tike adhika nei gandi ra dui bhaga majhire pakei dei anguli lagei tala upar chari ade lageili. bou jama control kari paru nathila khali jore jore niswash nau thila au gandi teki tala patu hata purei bia ku chipi dhari thila. mu au tike agei jai gandi uparu luga ta pura uthei dei pithi upare rakhi dei dahan hata nei gandi kana re aguti lagei maalish karili. au tike talaku hata nei bia re anguli lagei tala lageili. hele bi bou kichi kahu nathila. mu pura sure hei gali je bou ra be icha achi.

mu au deri nakari bia re 2 ta anguli purei deli. anguli pasiba matre bou au tike goda mela kari dela. mate be subidha hela mu bou ra nalua bia re anguli bhitar bahar karibare lagili. 

Mu bhala ki bou bia re purei bou ku maja deutheli hele banda bahar kari genhibaku sahas pau nathila. Bou be moate ta adu kichi janau nathila kintu bia re anguli pureibare be badha deu nathila.

Last re bou adhika bhidi modi hebaku lagila tari bhitare bou bia ru pani nigidi gala mu hata ku ani dekhila beloku pura nalo re judu budu bou sange sange ta luga ku gandi upare ghodei dela.

Mu be uthi paip mulaku paleili au hata dhoi heli. 
Mu asila beloku bou uthi sari thila au sie be dhoi heba pai gala ta pare asi khaibaku badhi dela mu khaibaku basili. Bou pura normal re mo saha katha heu thila jemit kichi heini.

Mu be chup chap basi khai dei soibaku paleili. hele jiba beloku bou pacharu daki kahila aji mo sangare soibu mate ekutia bhala laguni.

Mu bouku anei ham re munda halei chali gali.

Mu mane mane bhabili sala bou kan ta room ku dakilani. Tahale aji gote kichi na kichi khelo te haba. Mu khusi re jai bou sou thiba room re jai soi gali. Mu khali bou bia re Kemit mo banda pureibi sei katha bhabu thae hele ete exited hei jai theli je mate kete bele nida hei jaichi jana nahi. 

Kintu mo nida rati praye 12ru 1 bhitare bhangila. mu uthi padi basigali ta pare asi bou ku aneili bou pura nida re soithae. 
Mu nijagu mane mane bahut gali karu thae. 

Puni munda re gote idia asila bou ku ebe jadi karibi tahale kan hebo bou jadi raji achi tahale jete bele kale kichi nahi nahale nahi. 

mana re drudha asha rakhi bou pakhaku lagi kari jai soili au mor gote hata ku nei bou khua upare rakhi luga ku side karibaku lagili.  

Bou ta sei luga ta pindhi thila blouse ta nathila luga kani khasau khasau dudha jodako nagala hei gala. Mu gote ku hata re dhari tike tike chipili au ara hata nei mo pant ru banda ku kadhi bou gandi sandhi re luga uparu genji deli.  

Bou ra bi nida bhangi jaithila. Se tar gote gado teki puni chapi dela je mo banda ru birza sabu pichi padi bou luga saha gandi ku be oda kari pakeila.

Mu pura halia heigali jemit mu ebe pathar bhangi asichi sei bhali lagila.au mo akhi manaku mana bujhi hei gala. .....

Contact
On G chat 
Email - kits5730@gmail.com (Kumar)

Story Kemit lagila nischito janeibe.

Comments

  1. Story Bahut Badhiya Haechi... ✌️ More parts please

    ReplyDelete
  2. Story mast heichi bhai agaku ahuri part lekha tike sighra lekhiba bhai late hauchi ..aau badabou , mausi,khudi nka upare lekha bhala lagiba padhibaku

    ReplyDelete

Post a Comment