Bou ku karili

hello friends mu jitu apano manok pai puni nua gote sex story lekhuchi. story ti sampurna rupe kalpanik. hele asha karuchi apan mane kahani tira maja nebe.

mate ebe 20 barsh mu college re patha padhuchi.gann college mane jani thibe naku khali nahale kichi nahi,dina sara gann re rahi khelo kuda bula buli re samay katu thila. 

barsha dina asigala dhano ruan time asigala. bapa ta Surat re kama karanti se asi paribeni sethi pai amo bilo sabu bhago re hue au gote bada bilo amo bari ku lagiki achi sehi khandiko ta ame nije karu. mo bou ku be sabu chaso kamo jana mu be help kare. jami ta halo hei sarithila,khali kadua kari sari tali runiba baki thila. 

barsha be sabu dina heuthila. barsha nachadibaru bou mate kahila kali megha hau ki nahau kali tali runi deba. 

ta aro dina be megha hela hele alpo alpo ame dui jan bilo ku galu, 40 mint kama karichu ki nahi jore megha pakeila. ame setebloku pura oda hei sari thelu,bou kahila oda ta hei sarileni chale sabu tali runi deba.

mu bou kathare raji hei sabu kama sariba jae lagili. kichi time pare mu bou ku aneila bele se mo thu agei galani,se nai ki tali runi thila mo najar bou ra gandi upare padila. barsha jagoru luga pura oda hei ta gandi majhire pasi jaithila. bou ra bada bada gandi dekhi mor be banda tengei gala ta sangaku bou ta luga ku tala patu uthei anta re khosi thila,ta anthu ra tike upar ku dekha jau thila. mo mana ta hau thila jai bou luga teki bou ra bia dekhi baku. hele mu ta semit kichi kari paribini. 

mu semit dhire dhire kama kari bou gandi ku anei rahi theli. hatat bou buli padi mate aneila beloku mu tar bar hei munha talaku kari kama re lagi gali hele bou mete Mark kari sari thila. mu be gamucha ta pindhi theli mo banda tengei gamucha uparu pura clear jana padu thila. bou be mo gamucha uparu mo banda ku dekhi sari thila hele kichi nakahi se ta kama re lagi gala . bou gandi ku anei anei mu mo kama sarili. kama sarila beloku dina 3:30 helani bou au mu gharku jiba pai baharilu . bou kahila bahut deri helani chale pokhori re gadhei paleiba. 

ame jai amo pokhori chhanda re pahanche gadheibaku pani phitare pasila beloku bou mate kahila jai jharaka upare sabun ta nei asibu. mu gali sabunu anibaku,sabunu saha au gote gamucha ani pokhori pakhoku asili. setebloku bou khali sahiya ta ta dudha upare ganthi pakei luga dhou thila. mu bou ku sabunu dei pani bhitarku pasi gali. bou bi pani bhitare gote buda mari sari uthi sabun mari hela. bou pani bhitaru baharila pare oda sahiya uparu ta dudha peto gandi jangha sabu jala jala hei dekha jauthila . mo banda puni pani bhitare tengei uthila. 

bou sabun ta dhari legei hela sahiya teki jangha au bia re bhala ki sabun mari hela. mu setebloku bou ra bia re thiba kala macha macha jangal dekhi sari theli. bou be jani paru thila mu kanei kanei dekhuchi beli. hele tar kichi reaction nathila. 

bou sabunu mari sarila pare mate daki kahila asilu mo pithi re tike sabunu ghasi debu. mo mana re ladu pare ladu phutila mu kichi nabhabi pani bhitaru bahari hata badhei deli sabun anibaku.hele bhuli jaitheli mo banda thia hei gamucha teki rakhichi. bou mo banda ku anei rahi thila mu hatare sajadi sabun nei bou pithi re lageil. side re nei 2,4 thar dudha re hata mari nei asili. sabun mara sarila pare bou jai gadei sari gharaku gala au mu sabun mari hei gadhei tike pare gali. ghare bou luga pata pindhi sari khaibaku badhi sarithila. mu jai pant te pindhi khai basili. dui jan khai sari uthila beloku bahut jore barsha heuthila. bou aintha basan ku pani re baturei dei asila. mu jai khat upare gote chadar ghodi hei soile. bou be kama kari thaki jaithila se be asi mo thu chadar tani nei ghori hei soila. sandhya bele uthila beloku dui janku thanda dhari sari thila. mate kam hele bou ku adhika thanda dhari thila. 

bou seithire rosei sari dela ame dui jan rati khaiba khai sarila pare bou kahila mo deho re tike telo rahun ghasi dabu. mu ham kahibaru bou gote gila re telo garam kari anila. khat re telo lagi jibo boli upare gote saupo bichei dela. 
mu- bou luga re telo lagi jibo.
bou ta luga ku kholi dei khali sahiya au blouse re soila. mu aga jai ta gado re telo malish karili . telo malish karu karu anthu jae kali bou ta adu nije ta sahiya pura teki dela khali bia ku ghorei rakhi thila. mo banda pura garam hei dhak dhak karu thae. 
mu nijaku sambhali telo malish karu thae mo hata re kete thar bia bala baju the ta hisab nahi. last re bou buli padi pithi re lagiba ku kahila. mu nei anta re malish kali.
mu-bou blouse ta rahuchi uparku malish kari hauni.
bou- hau raha. 
 
bou uthi mo adoku pithi kari blouse ta kholi dei petei soila. mu puni pithi kandh re malish karili. bou dui hat jaki soi thila. pithi malish sarila pare hata ku mu tani malish karila bele chati kararu bou ra dudha dekhi deli. jaha heu sabu jaga malish saril pare bou ku kahili saila.
bou - peta ta tike kari de.
mu- hau dekha.
bou buli padi ta dui dudha upare dui hata ra papuli thoi dela. mu telo nei peta ru chati jae ghasili.  
mu-bou hata uthaunu chati re mari die.
bou hata utheila jemit epate mo banda pent bhitare jhatka mariba arhamba kari dela. mu hata re telo nei bou dudha re lagei dhire dhire malish karili. bou be garam helani. akhi band kari jore jore niswas neu thila. dudha bhundi be tan hei upar munha helani. mu hata badhei bou dudha bhundi re anguli re chapi tani bare lagili. tike pare bou kahila are tike jore jore chati ta malish kar kan khali tanuchu. mu bujhi gali bou dudha ku dhari jore jore dali chalili bou ra ta bada bada dudha gote dudha mo dui hata re be jaga hau nathila. epate mor be abasta pura kharap manaku mana mo banda ru birza bahari gala. hele be mu na chadi semit dudha chipa chalu rakhi thae . bou be ta hata ani mo hata upare rakhi dudha chipau thila. 

mu kan kali tike pare hata talaku nei jangho sandhi re hata marila bele bou mo hata ku dhari kahila hau thau tu ebe soi pad. mo mana pura mauli gala hele moe au kichi chara nathila munha puleiki jai se pant badalei asi soili.

sakalu uthi mu mo kama sabu sari basi theli. bou mate daki kahila ja dokan ru sauda ani asibu. 
mu- naa mu ebe jibini.
bou - mo pua ta para ja alu piajo sabu sari galani.
mu-4 ta bele jibi.
bou-upar bela barsha hebo,ebe ja nei ase.
mu-naa
bou- sorish telo au rasun be nahi anile khara bele tike telo malish kari dei thantu.
mu- na mu malish falish kichi kari paribini.
bou - ja tike mo anta tala ta bindhuchi aji sita tike malish kari debu. 

mu bhabili are boka ta mu kichi nahale dekhi baku ta miluchi.

mu-hau kan kan anibi kahilu.

bou goti goti kari jaha jaha asibar thila kahila mu jai dokan ru nei asili. 

khara bele bahut jore jhadi barsha arhamba hei gala. light be katigala. mu 1:30 re khai sari soi theli pare bou khai sari gote gina re telo garam kari dariki asila. 
mu- bou ebe malish karibi.
bou-ham. 
mu uthi basili.
bou- jare jore malish karibu.
mu-hamm.

bou asi petei soila.
mu- kouthi maribi. tu ta luga pindhichu.
bou-khali anta talu anthu jae.
mu-hau tu luga teke tahele.
bou- tu nije teki de.
mu bou luga taku dhari teki deli eka thare anta jae. bou ra gandi mo agare pura nagala. hata ku nei nagala gandi re bulei anili. 
bou-jore jore malish karibu.
mu- bou tu jama chinta karni.
bou gandi pataku bi bia bala latei dekha jau thila. mu hatare pule telo ani bhalaki lagei gandi ku dali chalili.bou khali uuu aaaaa ahhh hau thila.mu sujago dekhi talaku hata nei bia re anguli mari deli. bou ahuri jore aaahahahahuuuuuu heba re lagila mu au kan chade bou ra gado melei bia bhitare 2 ta anguli pueril au bahar karili. 

bou pura garam hei jai thila banda ku mu bahar kari banda re tike tela mari deli abu bou upare soi padi pacha patu bia re pureibaku chesta karu thae hele pasu nathila, mor first time kana pau nathili. 

bala bela ta kharap padisha ghar khudi dando kabat thak thak kari dako pakei baru bou uthi gala mu ta side ku gadi gali. bou tar tar hei dui gado re telo mari hei kabat kholibaku gala mu epate pant teki dei soibar abhinay karili. 
manaku mana padisha ghar khudi upare ragi heli. emit ragare kete katha bhabi soi gali. 

uthila beloku Sandhya belo bou mate daki hasila au kahila kan aji ete belo jae soilu. mu rag re gar gar hei dum dum hei chali chali chak ade gali.  

ferila beloku rati 8 ta baji jai thila tike basi TV dekhili bou asi pakore basila. 
bou- kan hela mo pua ra mana kai bhala nathila bhali laguchi.
mu-uuhm kichi nahi.
bou mo pant upare hata pakei mo band ku dhari dei kahila kan heichi mate kahibuni,jadi nakahibu tahele mu kemit janibi.
mu bou munha ku aneili. bou mate anei hasi dela. mu bou ku kundhei ki dhari bou beko re munha genji rakhili. 
bou-chale khai debu mor puni aji malish karibuni ki.
mu- (bou ku chadi) puni kan malish karibi.
bou ta bia ku tike kundhei kahila aga ase khai dei ase ta pare jani paribuni. 

dui jan eka sangare kahilu mu aga asi soili bou tike pare asila. mu bou ku deki kahili sorish telo anilini. 
bou - kama kan sarilani saru. 
mu - au kan kam achi.
bou - basan kusan padichi sabu.
mu- barsha hauchi kali sakale majibu.
bou -na ebe maji debi,tu tike ase chata dharibu.

mu bou sangare gali chata dhari,bou pipe mule basi majiba arhamba karila mu taku chata dekhei thia hei thae. bou ra kama sarila pare ame ghar bhitarku asilu.chata tale thia hei be luga pata oda heijaithila khichi kichi bhago. 

bou- are hele be oda hei gale .
mu-mu ta tate mana karu theli .

bou - hau tu galu telo tike garam kari nei aa.
mu jai telo garam kari anila beloku bou asi khat upar basichi ta puni kali gamucha ta gudei hei. gamucha ta dudha adha ru jangho jae padu thila. ta puni tike nai gale gandi pati bia dekha jiba.

mu bou ku ea beso re dekhi abak hei gali . bou mate kahila tu be pant chenge kari gamucha ta pindhi paka tela lagi jibo.
mu ta sei chanhutheli sange sange gamucha badlei dei bou ku soibaku kahili.

bou upar ku munh kari soila mu ta jangho pakhore basi ta gado re telo malish karili.
bou bia uparku pura dekha jauthila. gamucha ta fan paban re udi jau thibaru. 

mu jaldi jaldi kari gado malish kari kahili bou au kan malish karibi. 
bou-mo chati ta tike malish kari de.

mu hatare telo nela bele bou gamucha ta kholi dela. bou pura nagala hei khat upare padi thae. mo banda au mo bolo manu nathila khali dhakau thila. mu hata nei bou ra dui dudha upare rakhi telo lageila bele bou kahila umm emiti tate asuvidha heu thibo tu mo jangho upare basi pad,subidha re malish kari debu.

mu bou ra ishara bujhi gali,mo hatare lagi thiba telo jako bou dudha re boli dei mu bou ra jangho uparku pura centar point re mane bou ra bia upare mo gamucha ku farcha kari banda au pelo ku bia re lagei ki ta jangha upare basi gali au dui hatare dui dudha ku dhari bhalki ata chakatila pari dali chalili. bou setebloku akhi band kari maza neu thila. mu mo anta ku aga pacha kari banda ku bia re ghasi ghasi bou ku ahuri garam karu theli. kichi time pare sala mu sambhali parilini mo banda ru pichkari mari dela . bou ra peta upare jai padila. bou munda upar ku teki aneila mu bou ku aneili au gamucha re pochi deli. 

bou- tu malish karu thelu na au kan karu thelu. 
mu kichi nakahi chup hei rahili.
bou-hau tu uthilu.
mu uthi side re basili. bou semit nagala hei uthi basila au mo banda ku anei kahila de mu tike tor malish kari dauchi.
mu ebe soili bou ta hata re telo ani sidha mo gamucha kholi dei mo banda re telo lagei dei muthi mari kahila eai kan sange sange puni thia hei gala.
mu- tor hata baji la to.

bou ta pare nai padi mo banda ku patire purei chuchumila. ohh ki maja jiban ra pratham thar mate ete maja lagu thila. mu bou ra munda ku dhari uaaa ahahahah heu theli.

bou tike pare patiru banda kadi uthi mo muha re basi padi talaku nai banda ku puni patire purei chuchumila. mu be bou bia ku kukur pari chati chati nali pakei deli. bahut time jae ame chat chati hela pare bou mo muha ru ta gandi utheila. au mo banda ku be chadila. 

bou ebe soi padi ta gado melei dei kahia aa mo uparku.
mu jamaru deri nakari bou gado majhi ki jai mo banda ra chamada ta talaku kari dei aro hata re bou ra biaku melei dhari banda ku genji deli. banda jemit adha pasila bou mate ta uparku tani nei gala. mu au gote jor dhaka mari ta bia re pura banda ku mula jae peli dei bou otho ku chuchumibare lagila. ta sangaku dudha be chipili.

bou bia bhitar ta pura nalua nalua laguthila khali kacha kacha pcha pach sound heuthila banda pasila beloku. bia bhitare pureiba mo jiban ra pratham thar ki garm lagu thila bia bhitar ta gote jalanta ita bhati pari mate lagu thila. 

mu rankalia bhali gheni chalu thae. mor thare birza bahari sarithila sethipai late jae mu ghenu thae nahale bou ra bia jaha laguthila mu 2 mint re har mani jaithanti. 
jaha heu bou ra bia pani chadila pare mor jai au thare baharila. pratham thar hei be bou ra pani bahar kari deli sethipai bou mana be khusi thila. 

dui jan bahut halia hei jai thelu sethi pai kete bele nida asigala jana padilani. ......

contact 
       email ID- kits5730@gmail.com

Comments

Post a Comment